23 september

Improving presentation skills

Posted

  Maybe your team could benefit from a tailored course in presentation of medical facts? Over the last five years, I have trained medical marketing employees and PhD students in presenting medical results effectively. Using levers as simplicity, consistency and measures to increase the level of interest. I would be happy to prepare a training […]

28 juni

Save time with 360° Optimization

Posted

A 360° Optimization is an operational evaluation tool … It may improve your communication – and long term give priority to other activities! Please find addtional information in this video clip:   Let us know – and we will be happy to discuss this opportunity with you. Thank you Jesper Møller

26 juni

Outsourcing your key presentations?

Posted

Does it sound tempting to outsource key presentations – and thereby give priority to other activities? At the end, it is a matter of prioritization. During the last four years, I have taught PhD students at SUND/KU and SDU how to present medical results effectively. Using levers as simplicity, consistency and increase in interest level. […]

23 juni

Try it out …

Posted
Try it out …

Throughout the last six years, we have transformed medical contents from complex to simple for companies and participants at presentation courses. The changes give Tailor made contents High scientific level Shorter way to your audience Easier for you to present Less stress infringement Try it out! Forward a few examples of your challenging slides – […]

12 maj

Kampagnestart i august eller september?

Posted

Forberedelserne skal startes, før ferieperioden går i gang. Vores mål er som altid, at du får relevante og effektive kampagne-elementer stablet på benene i tide. Du må endelig sige til allerede nu, hvis du har opgaver, der skal være klar til salgsstyrken lige efter sommerferien. Healthcare Agency holder nemlig kun åbent for akutte opgaver fra […]

9 november

How to pitch your research

Posted

Hvordan fremlægges tre års research på fem minutter? Udfordringen er enorm – så trængsler, input og gode råd blev vendt sammen med 30 unge forskere på Young Researchers Day på Hvidovre Hospital. Jeg valgte at lægge vægt på fire ting: relevans, interesse, styr på tid og samspil mellem præsentation og forsker. For dermed at fremme […]

7 juli

Var opgaven for svær for bureauet?

Posted

Vi møder af og til virksomheder, der har opgivet at anvende et reklamebureau. Det har taget for meget tid og været for ressourcekrævende at klæde bureauet ordenligt på. Og virksomheden har fortsat haft ansvar for at generere medicinsk indhold. Healthcare Agency skræddersyr et team, der forstår opgaven fra start. Teamet består af folk med erfaring […]

14 april

Flere kurser i formidling!

Posted

Der har været stor efterspørgsel på dette kursus, der laves for PhD-skolen på SUND, KU. Ventelisten blev lidt vel lang. Derfor afholdes kurset to gange i efteråret 2015. Kurserne, der løber over tre uger, er interaktive og inkluderer individuelle sessioner. Spændende at kunne påvirke kursisternes præsentationer – og dermed muligheder for at komme igennem med […]

29 januar

Vanskeligt at navigere med de nye regler?

Posted

  Den nye bekendtgørelse om markedsføring af medicinsk udstyr ligner på nogle punkter lovgivningen om reklame for lægemidler. Der er fortsat mange gode muligheder for at reklamere for produkter og behandling inden for det nye regelsæt. Men virksomhederne skal også være opmærksom på de nye begrænsninger, der er indført fx om reklame henvendt til offentligheden og om […]

19 januar

Formidling af videnskabelige resultater

Posted

PhD studerendes karriereforløb afhænger ud over det faglige også af, om de studerende er i stand til at formidle forskningsresultater på forståelig vis. Når dén disciplin beherskes, er der lettere adgang til nye projekter og ressourcer. I samarbejde med PhD-skolen på SUND, Københavns Universitet udbyder jeg kurser, der optimerer samspil mellem fagligt indhold, kommunikation og teknik. […]